Friday, September 4, 2015

Apple update challenger hard-pressed newspapers – E24

Når Apple oppdaterer operativsystemet for iPhone og iPad Sene and måneden, er det breeze at nettleseren Safari Light mulighet til å blokkere annonser, Skriv Klassekampen.

– Dette path sjokkbølger inn and alle mediehus, sier administrerende Direktor Bente Sollied Storehaug and reklamebyrået ESV Dynamo.

– Til annonseblokkering har nå på datamaskiner bare vært tilgjengelig. Det er et kvantesprang at dette nå på mobil tilgjengelig lish. Det lish svært ødeleggende for mediehus og annonsører we ønsker Na et voksende mobilt Publikum.

Ifølge TNS Gallup 42 Pros Bruker av den norske befolkningen iPad, iPhone har least 35 Pros. Mobil har på få år blitter den viktigste digitale nyhetskanalen.

Storehaug tror blokkering BC annonser vile bidra til å tvinge fram mere reklamejournalistikk – annonser we lignite på redaksjonelt innhold.

– Vi kan like eller ikke det. Men framtidas betalte kommunikasjon vil bli det mer sømløst integrert redaksjonelle and hos from store mediehusene innholdet, sier hun.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment